Mysig Fredagsmiddag för tre!

Goderafton kära fleskbloggsföljare.

Här kommer ett något försenat inlägg ifrån Fredagens middag. Men ni vet hur det är, kaggen blir nöjd och glad och man kommer på andra tankar. En öl till öppnas och helt plötsligt är det Söndagkväll. Men nog med det skitsnacket nu ska jag berätta om denna fantastiska måltid! 
 
Jag och mina två kamrater Herr Lundgren och Herr Aspholm här på Folkhög hade bestämt oss för att laga middag tillsammans på Fredagskvällen. Sagt och gjort så begav vi oss till den lokala matvarubutiken och fyndade kilovis med köttfärs!
Kort sagt, fantasin var på topp och vi slängde ihop Spagetti och Köttfärssås och drack bira å rödvin till.
 
Blev tämligen lyckat får jag lov att säga, Herr Aspholm vet hur man handskas med starka kryddor!
Detta kan komma att bli ett återkommande inslag på Folkhög så likanande inlägg kan återkomma.

Detta var allt för denna gång, nu ska jag halsa i mig en nudelsoppa ;)
//Ironman
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0