Segt fläsk och julefetma

Godkväll kära läsare.
Egentligen borde jag inte skriva ett inlägg så här i middagstider, men jag kände att det var nödvändigt.

Under jullovet rann kaggarna över på mig och Rippe, vi ursäktar oss för att vi har varit så schlaa.
Men vafan, ni vet väl alla vad som var fanns under jullovet?

- JULKLAPPAR?
Nä.

- JULTOMTE?
Nä, fin kagge dock.

- JULGRAN?
Men sluta nu era mesar, JULEFLÄSKET är det rätta svaret!



Vem kan motstå ett bord fyllt av feta saker? Korvar hit och skinkor dit, lax i låda och grisfötter som ger klåda. Förutom sitt vackra innehåll så har julbordet något att erbjuda de flesta, kräskaggade eller ej. Tyvärr är det ju så att alla inte får ta del av ett julbord. Är du en av dem? Okej, jag och Rippe styr upp ett julbord för dig nästa år då!

Nä, nu får det vara nog. Tänker inte offra min fethet bara för att skriva massa smöriga saker, HEJJRÅ!

/KAJJEHSSON

Kommentarer
Postat av: Emil Danielsson

Ser bra ut detta. Kan man förvänta sig ett inlägg om påskfläske snart?

2012-01-24 @ 19:42:03
Postat av: Memmin

Fick fan bara två ynka dagar med julfläskligheter. Förväntar mig ett fläskigt julbord nästa år, annars går jag över till Jehovas.

2012-01-24 @ 21:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0