Mjölkdrickartävling och hemlage' kebab'n

Godkväll era feta jävlar.
Efter att ha lidit svårt av paltkoma och sett illusioner av korvgubbar är jag nu tillbaka för att låta mina tankar flöda ut, likt maten gör efter att denna haft kul i magen.

Mjölkdrickartävling
Jag gott folk, detta är något man inte bör göra om man inte orkar mer än ett glas obóy hemma på morgonen. Mjölkdrickartävlingen är, kanske, en av de fetaste tävlingarna inom kategorin "flytande fetsaker".
Av sex stycken modiga deltagare i denna tävling fanns det endast en av dessa som tog sig in på sitt tredje mjölkpaket, denne legend, och vinnare av tävlingen, var Emil Danielsson. Stort grattis!

(Gör inte detta hemma, det kan sluta i spyor och andra äckliga saker).



Jag avslutar detta inlägg med att visa dagens fläskigheter från Vännäs mörka vrår, hemlage' kebab'n:



Må håligheten inom er fyllas inom kort, haé fint så länge!

/Kajjehsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0