Från smet till fläskpannkaka / Ris och hetfläsk

De första tankarna kring skapandet av Fleskbloggen:

"
Idag har chokladbollarna knarkat ner mig, det känns bra.
Jag har funderat på att göra en "Fläskblogg" där dagens fläskande redovisas och RIKTIGA fläskartips ges.
So, alla ni som har gjort "Bantningsbloggar"... SUG!
"

Ris och hetfläsk:

Emil D (vinnaren i mjölkdrickartävlingen) visar här på bilden att det inte är så lätt att äta en jävla massa mat och hålla rätt på alla pinnar samtidigt.
Men vad är det då han äter, och varför äter han med det pinnar? Ja, det kan man fråga sig själv ett jävla bra tag. Eller så ser man direkt att det är tajjfood med kryddor från det hetaste helvetet som finns. Pinnarna är dock lite svårare att förklara. Kanske är de till för att stämningen ska bli dålig då man inte får i sig något käk, kanske är de till för att visa upp något lands seder vid förtäring av mat.

MEN, vi på fläskbloggen äter det mesta med slev. Varför förstår ni säkert själva! Pinnarna eldar vi med då vi kokar kaffe i skog'N.

GÖTT?
Svar: Ja.

STARKT?
Svar: Enligt Rippe, nej. Enligt Kajjehsson, ja.

OBS:
Drick för satiken inte cola till detta, det antänder bara i strupen på dig.



Jag är fet, du är ful.
Jag har kagge, vad har du?

/ Kajjehsson


Kommentarer
Postat av: Rippe

Nej öle skare va till sådan mat!

Epic avslut btw, ska jag komma ihåg.

2011-10-05 @ 14:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0