Sibyllaflesk och Flesktestare.

Godkväll alla tjockisar!

En söndagkväll som denna så ska här recenseras ett nytt fläskställe!
Fläskstället som fick äran att besökas av fleskbloggen var idag Sibylla i Storuman.
Det beställdes ett Pepper cheese bacon meal + chilli cheese. Denna utsökta måltid fyllde sitt syfte väl och så även min kagge så nu är man mätt och belåten! Men allt fläsk har ju både för och nackdelar så detta granskas mer noggrant:
+Mm, bacon.
+Grymt god burgare som jag aldrig smakat tidigare, specialbröd och jalapeno var pricken över i.
-Chilli Cheesen har jag smakat godare tidigare, var inte nog varma och kladdiga
-Pommesen kunde varit bättre stekta.
Totalt så får ändå Sibylla i Storuman en liten 4:a av 5 möjliga.

Sophies kagge var även den hungrig så vi fleskade mat från Sibylla båda 2.

Nu över till något helt annat:



Flesktestare.
Vad är nu detta undrar ni. Ja de vet vi inte riktigt än men det var ett förslag från en fleskig typ jag träffade på vägen till Sibylla. Han tänkte att vi skulle starta en grupp "Flesktestare" som får testa nytt flesk och sedan tycka till om det och lägga upp på bloggen. Tycker det hördes som en bra idé så får se om inte det ska gå att införa som ett återkommande inslag här på fleskbloggen inom en snar framtid!
Det var allt för den här veckan, nu tror jag att jag ska gå å sno mig en kaffekopp å ät en chokladbit!

Over and out från Ironman-Rippe-Järnvåfflan-Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0