Tänka fritt är stort, tänka fläsk är STÖRST!

Godkväll kära companions in fläsk!
Kvällens måltid var visserligen lätt att tillaga men kunde ändå smeka smaklökarna baklänges. Måltiden bestod kort och gott av en "friscoburgare" med allt fläskigt som fanns tillgängligt i kylskåpet som tillbehör.

Många tycker säkert att man endast kan ha en sorts dressing på sin burgare - "annars blir den äcklig". Själv hade jag alla möjliga sorter på min burgare (i brist på tomater och sallad osv.) och den smakade mer än gott! Det var en riktigt fläskig burgare helt enkelt!

Dock så varade min njutning inte för evigt, ibland önskar man att det fanns något som hette "Happy fläsk-hour".

Det var allt för denna gång, nu ska jag kraffs ti fläske, HAÉ!




Kommentarer
Postat av: du vet vem

.... SÄG inte att du hade röbetssallad på hamburgaren, då har du ingen flickvän längre.

2010-10-24 @ 23:35:37
Postat av: du vet vem

.... SÄG inte att du hade röbetssallad på hamburgaren, då har du ingen flickvän längre.

2010-10-24 @ 23:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0